A szülők részéről büszkeség, a szakma felől felháborodás, az iparág pedig virágzik tovább.
Kérdés, hogy még meddig és egyáltalán: miért? A közösségi médiában, az online és a nyomtatott sajtóban, cégek reklámfelületein gyakran találkozunk gyerekszépségversenyre felhívó hirdetésekkel. Dúlhat a koronavírus-járvány, végigsöpörhet a Földön a gazdasági válság, a gyerekszépségversenyeket mégis megrendezik.
Nem nehéz kitalálni, milyen érvek szólnak a szépségversenyek megrendezése mellett: leginkább a kivételes üzleti lehetőség áll a háttérben. Mióta létezik reklámipar, azóta köztudott, hogy cuki kisállattal, még cukibb gyerekkel és/vagy szép nőkkel szinte bármit el lehet adni…
A teljes cikk itt olvasható:
https://yelon.hu/szuloknek/gyerekszepsegversenyek/

Új hozzászólás